Jak cvičit na posilovacích věžích

Pro cvičení na posilovací věži máme několik skvělých rad.

  • pohyb na posilovací věži je přirozený s velkým rozsahem pohybu
  • procvičíte celé tělo
  • cvičte pravidelně, střídejte partie těla, ponechejte 1-2 dny na regeneraci

Jinak řečeno, svaly nerostou v posilovně, ale po tréninku. Některé partie (např. břicho) můžete cvičit denně, pro zdravý růst ostatních je však třeba odpočinek, dostatečná regenerace.

Rady pro efektivní cvičení na posilovací věži

  • seďte s narovnanými zády, vypněte hýžďové svalstvo
  • cvičte v sériích s přidáváním váhy (např. 4 série po 8 až 12 úkonech, opakováních)
  • vytvořte si (sami, nebo s trenérem) posilovací plán
  • cvičte pravidelně a dodržujte počet sérií a opakování

Jak vydržet se cvičením na posilovací věži?

Co si budeme povídat, cvičení na posilovací věži velmi často omrzí. Buďte vytrvalí a poctiví, pravidelné cvičení se vyplatí. Máme pár dobrých tipů, jak vydržet posilovat.

  • doma umístěte posilovací věž do společné místnosti
  • u cvičení poslouchejte hudbu, dívejte se na televizi
  • dejte si nějaký záchytný bod, motivaci ke cvičení - např. se dívejte na svůj oblíbený seriál jen, když budete cvičit

Posilovací věže  >  Jak cvičit na posilovacích věžích

Novinky

Všechny novinky