Posilovací věž je královnou mezi posilovacími stroji

Na žádném jiném posilovacím stroji neposílíte tolik svalů jako na komplexní posilovací věži.

Posílíte na ní prakticky všechny svaly. Začít můžete horní polovinou těla díky horní kladce. Na posílení zádových a břišních svalů je součástí věže posilovací lavice. Na té můžete cvičit i oblíbený bench press. A na svaly dolních končetin jsou tu zátěže pro předkopávání. 

Co posílíte na posilovací věži?

Prakticky celé tělo! A to je na posilovací věži úžasné. 

  • ruce a záda - horní kladka
  • nohy - předkopávání, nebo zakopávání
  • spodní kladka simuluje veslování, kterým protáhnete celé tělo

Ty lepší posilovací věže navíc mají i držák na boxovací hrušku, takže s posilovací věží můžete trénovat i boxerské údery, nebo ji využít pro intenzivní fitness trénink. 

A další tip pro vás:
Pokud máte posilovací věž s držákem na boxovací pytel, dejte místo něj multitrainer (TRX) a procvičte s ním celé tělo. 

Ke každé posilovací věži byste měli dostat manuál s popisem posilovacích, tréninkových stanovišť. Nebo vám poradí trenér v posilovně. Důležité je samozřejmě stanoviště a posilované partie těla střídat, nezatěžovat pouze některé svaly. Nechte si sestavit tréninkový posilovací plán a věž jistě využijete pro celou řadu cviků.

Tip na věž - inSPORTline ProfiGym C50

Za cenu do 13 tisíc korun pořídíte jen málo lepších a kvalitnějších posilovacích věží. I tato věž nabízí více než 100 různých cviků. Robustní ocelová konstrukce s profilem rámu 50 x 50 mm má vysokou nosnost (120 kg) a stabilitu. Zátěž lze jednoduchým mechanismem nastavit až na hmotnost 63 kg (9 x 7kg). 
A co na ní procvičíte? Prakticky celé tělo! Horní kladka je pro ruce a zádové svalstvo, předkopávání a zakopávání pro svaly nohou, rameno ve tvaru U pro posílení prsního svalstva, opěrka pro posilování bicepsu a spodní kladka pro simulaci veslování, která posílí i břišní svalstvo.

Posilovací věže  >  Novinky  >  Posilovací věž je královnou mezi posilovacími stroji

Novinky

Všechny novinky